2016/04/04

MALA CZARNA stylizacja koktailowa

 Kazda z nas ma w szafie przynajmniej jedna mala czarna.

Z reguly jest to sukienka o klasycznym fasonie, lekko dopasowana z dobrego jakosciowo materialu, taka
ktora sprawdza sie w roznych okazjach.W zaleznosci od tego z czym ja polaczymy jestesmy w stanie stworzyc minimum 5-7  roznych stylizacji na bazie czarnej prostej sukienki.Komponuje sie bardzo latwo z roznymi kolorami, dodatkami i stylami.Typowy LOOK z jej wykozystaniem to ten w stylu Audrey Hepburn (piekna) w polaczeniu z perelkami i czarnymi czolenkami lub szpilkami

Mala czarna to nie zawsze jednak klasyka.
 Wiekszosc krotkich, ciemnych sukienek mozemy swobodnie podpiac pod ten szyld, jak rowniez te z delikatnymi wzorami na ciemnym tle.Sprawdzaja sie idealnie na popoludniowe wyjscia, imprezy koktajlowe i w plenerze,  kiedy musimy wygladac elegancko ale nie za sztywno.

Sezon wiosenny rozpoczety tak ze z pewnoscia przydazy nam  sie jakas imprezka w plenerze, ja mam taka propozycje na te okazje: czarna sukienka mini w groszki w polaczeniu z czerwonymi szpilkami.Niby klasycznie ale z odrobina fantazji.Bez zbednej bizuterii, jedyny akcent ozdobny to czerwone szpilki i czerwony lakier do paznokci.






sukienka - TERRANOVA
buty - HERETICA
torebka - BHS.co.uk
perfumy - ACQUA DI GIOIA - GIORGIO ARMANI


5 komentarzy:

  1. Świetne szpilki! Cała stylizacja zapowiada się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubrania wyglądają ciekawie.
    jestem pewna, że na Tobie wyglądają znacznie lepiej !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:51 PM

    Tak ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo ładna i jak najbardziej mi się podoba. Tylko ja jeszcze bym zmieniła buty na balerinki https://butymodne.pl/balerinki-damskie-c27000.html gdyż takie buty są akurat moimi ulubionymi. Zazwyczaj w nich biegam do pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się ten wpis? pozostwa swoją opinię