2016/05/04

LIGHT BLUE bag - nowości w szafie


serenity color bag
Pastelowy blekit SERENITY wszechobecny w tym sezonie zawital rowniez do mojej garderoby w postaci torebki.




handbag light blu

To klasyczny shopper sredniej wielkosci do noszenia na przedramieniu.
Wewnatrz znajduje sie nieco mniejszy organizer w kolorze czerwonym, przypinany na zatrzaski , wtedy stanowi integralna czesc torebki.Po przypieciu do organizera paska ktory jest w komplecie mozemy nosic go rowniez jako osobna mini torebke.

Torebka jest bardzo wygodna i pojemna, adaptuje sie latwo do codziennych stylizacji.Nie rozstaje sie z nia od trzech tygodni.Komponuje ja z brazami, bezami , fajnie wyglada w polaczeniu ze stylem marynarskim i biela.

jasno niebieska torebka

dudlin borsa

borse

TOREBKA - Dudlin ,  (tutaj)

5 komentarzy:

  1. Śliczna, bardzo funkcjonalna torba.
    Idealna na co dzień.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna torebka, a naprawdę niełatwo mnie zadowolić :-) Z jakiego jest materiału?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleksandra12:56 PM

    Rzeczywiście bardzo ładna torebka i funkcjonalna :). Raczej nic się w niej nie zgubi :P. Ja również ostatnio postawiłam na torebkę w tym kolorze i także ze skóry, ale ze sklepu e-baron. Już nie raz kupowałam tam skórzane torebki, ale zawsze standard - czarny, carmel. A na wiosnę postanowiłam zaszaleć! Jeszcze kusi mnie czerwona... :P

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się ten wpis? pozostwa swoją opinię