2018/02/06

SZARY WEŁNIANY PŁASZCZ - PROJEKT

Zimowy klasyk którego brakowało w mojej garderobie to szary, wełniany płaszcz. Płaszcze to moje ulubione okrycia na jesień i zimę, szczególnie takie średniej długości. Wygodne, eleganckie, ładnie rysują nam sylwetkę. Dzisiejsza moda pozwala nam zestawiać je na dowolny sposób, klasycznie i na sportowo z dżinsami i sportowymi butami.

 Warto aby taki wełniany płaszcz znalazł się w szafie każdej kobiety

niezależnie od tego jaki styl ubioru preferuje. 


 W mojej szafie jest ich kilka, klasyczny czarny i kolor camel, brązowy i beżowy melanż a teraz również szary. Szary melanż z wplecioną srebrną nitką. Z takiej właśnie oryginalnej wełny zdecydowałam się uszyć ten płaszcz.
 Projekt zakładał proste linie, czystą formę bez niepotrzebnych ozdób ponieważ sama tkanina ma bogatą kolorystykę i fakturę.
 Sami zobaczcie jaki był projekt i efekt końcowy.
fashion design grey coat

szycie wełnianego płaszcza

tkanina na wełniany płaszcz

fashion design grey coat


szary wełniany płaszcz

Za kilka dni stylizacja z płaszczem.






8 komentarzy:

  1. Byłam w sklepie i chciałam kupić płaszcz i pani ekspedientka była zaskoczona, że chodzę na co dzień w takim okryciu (choć byłam też w płaszczu). Nie lubie grubych puchowych kurtek w stylu ludzika Michlen, wełniany płaszcz to podstawa!
    Ten jest piękny, prosty, uniwersalny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam.Nie przepadam za puchowymi kurtkami.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Puchowe kurtki ratują mnie przy ogromnych mrozach, jednak zdecydowanie lepiej czuję się w płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idealne rozwiązanie na zimę.Wiadomo,przy -18 kurtka w stylu Sigma i Pi to jedyny rozsądny wybór.

      Usuń
  4. Nie ma jak to gruby wełniany płaszcz na zimę. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały szkic i wykonanie! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny projekt i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się ten wpis? pozostwa swoją opinię