2012/04/03

BALERINKI Z KOKARDKĄ

Kategoria:AKCESORIA
 buty
W kolekcji obuwia damskiego polskiej firmy Kotyl 2012, znalazłam baleriny z czubkiem których szukałam od dawna.Tradycyjne balerinki z okrągłymi noskami jakoś mnie nie przekonują ,choć mam i takie.Skracają stopę a dla osób niewielkiego wzrostu to raczej nie wskazane.Te natomiast mają mały, płaski obcasik i noski jak klasyczna szpilka co wydłuża stopę i inaczej kształtuje sylwetkę.Granatowy kolor jest w tak ciemnej tonacji ze w zasadzie wyglądają jak czarne a to już tylko zaleta-można je nosić do wszystkich kolorów.Jak Wam się podobają?
KOTYL

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baleriny z kokardkami sa moimi ulubionymi butami. Bardzo lubię je często kupować. Dobrze, że w sklepie https://butymodne.pl/balerinki-damskie-c27000.html" mają ich duży wybór to nigdy nie mam problemów z zakupem odpowiednich. W końcu czego się nie robi dla damskich butów.

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się ten wpis? pozostwa swoją opinię