2012/03/29

SYOSS

REPAIR-CARE TREATMENT
Maska do włosów SYOSS  intensywna regeneracja-bez obciążania.

Dzisiaj w zasadzie o włosach.
Pierwsze wiosenne dni, otwarcie sezonu-czas na fryzjera!
Byłam-obcięłam czytaj podcięłam-jest ok! Czyli tak jak lubię bez dziwactw.Wycieniowane, półdługie.


(chyba 100 lat już nosze taka fryzure) Kupiłam również odżywkę-maskę syoss ktora stanie przed wielkim wyzwaniem jakim są moje sztywne i suche włosy.Producent zaleca ją od włosów normalnych po zniszczone.Intensywnie regeneruje.Myślę że łapię się więc w przedziale! 

Moje włosy są raczej suche i najczęściej kupuję kosmetyki które je nawilżą i odżywią. Używam również olejkow do tego celu.

Maska SAYOSS ma dosyc gesta konsystencje i intensywny zapach.Po zastosowaniu mogę powiedzieć że spełnia oczekiwania w kwestii regeneracji.Włosy są bardziej wygładzone nie puszą się i nabrały więcej objętości.
Polecam jako produkt ktory ma dobry stosunek ceny do jakosci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten wpis? pozostwa swoją opinię