2012/04/19

NUTRI SEDUCTION - LUXURY

Kategoria: URODA
Mój NUMBER ONE w dziedzinie pielęgnacji włosów to seria produktów NUTRI SEDUCTION marki ALFAPARF MILANO.Profesionalne szampony i maski stworzone z myślą o nieposłusznych, puszących się włosach.

Używałam 2 serii szampon + maska które kupiłam w salonie fryzjerskim
1 do włosów bardzo suchych
2 do włosów suchych
Produkty mają przyjemny lekko waniliowy zapach i dość gęstą konsystencję.Innowacyjna formuła bogata w pochodne wełny kaszmirowej i pantenol, sprawia że włosy stają się jedwabiście gładkie, łatwe do ułożenia, silniejsze i zdrowe.
Ja zauważyłam efekt już po pierwszych dniach stosowania.Moje wiecznie napuszone, suche włosy stały się w końcu lśniące, gładkie i przyjemne w dotyku.Polecam z pełnym przekonaniem wszystkim tym dziewczynom które mają suche, puszące się,czy zniszczone włosy.
Pełną gamę produktów tej marki znajdziecie na polskaalfaparf.com .
Kupicie je w salonach firmowych lub na iperfumy.pl lub ladysi.com

1 komentarz:

  1. alicjaa8:19 PM

    Nie miałam jeszcze tych kosmetyków, chociaż wyglądają na dobre. Na pewno je przetestuję, ponieważ uwielbiam eksperymentować z kosmetykami. Ja natomiast też tutaj https://www.borbe.pl znalazłam profesjonalne produkty pielęgnacyjne. Możecie sobie sprawdzić.... Tam znajdziecie wartościowe produkty, które upiększą waszą urodę.

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się ten wpis? pozostwa swoją opinię